Ne İzlesek? : Dinozor Dede

Birkaç gün önce sevgili eşimin haber vermesiyle Celâl Şengör’ün Youtube’da Dinozor Dedeadlı bir seriye başladığını öğrendim ve acayip sevindim. ‘Bilim neden önemlidir?‘ Diyerek başlayan bu seriyi ben şimdiden çok beğendim. Özellikle çocuklara yönelik bu tür nitelikli ve kaliteli içeriklerin ne kadar az olduğuna dair sürekli yakınan biri olarak bu gelişme beni fazlasıyla mutlu etti. Hele ki Celâl Şengör gibi bir isimle, daha ne olsun! Kim bu fikri bulup uygulamaya geçirdiyse, destek olduysa tebrik ediyorum. Umarım böyle güzel işler artarak çoğalır.

Ne İzlesek? başlığı attım ama biz bir yandan bilgisayarda iş yaparken bir yandan da böyle içerikleri podcast gibi dinlemeyi epey seviyoruz. Bu nedenle Dinozor Dede yayınlarını da hem kendimiz dinledik hem de çocuklara dinlettik :) Bundan sonra da sıkı takipçisi olacağız. Mutlaka ama mutlaka ister çocuklarla ister kendi kendinize izleyin/dinleyin derim.

https://www.youtube.com/@CelalSengorr/videos

Yorum bırakın